søndag 27. juli 2008

2. day in Polen

Hei Hei alle sammen...

I dag har eg, Iza og Izas venn Chris vore paa "strande". Kjoerte i nesten ein tiime til da stoerste vatnet i omraadet. Det var saann ca. halvparten av Borgavatnet. Altsaa, ikkje saa veldig stort. Der laag me aa brente oss i ca. 3 timer. Eg ser ut som ein TOMAT i trynet, og alle kommentere at eg maa passe meg for "polish sun". 
Chris kunne snakke ein god del engelsk, saa da va kjekt. Dei las fraa ei bok eg les paa, og da va hysterisk morsomt...

Det som er veldig merkelig er at det er super dupert fint veer, men alle doerer og vindu er stengt i huset. Me sitt i timesvis inne og ser paa film og saann.. 
I dag fekk me besoek av Izas soester, mann og datter. Ho e designer for klees butikken familien eiger. veldig fine kleer.
Ho snakket mykje engelsk, og da va kjekt!!! :)
Mora lurer paa mykje, og faar ho til aa oversette alle spoersmaal:)

Seinare i dag skal eg og Iza til sentrum. Me skal "maby take som beers?"( som Iza seie det...) Med vennane hennas:)

Eg maa springe og sminke vekk tomat fargen min. 

Snakkast.Gla i deko.
Klem

Ingen kommentarer: