torsdag 31. juli 2008

6. day in Polen ...

Helluuu...

Koslig med litt tilbakemeldinger:) 
Eg sitt no her heime. Akkuratt no krangler faktisk Iza med foreldrene. Eg er 90% sikker paa at foreldrene seier at ho skal ta meg med paa ting, mens ho seie at eg kan veera heima. Men, da e egentlig greit, for naar eg er med ho naakken plasser saa er eg berre i veien. Alle maser i vei paa polsk, og der sitt eg som ein potesekk i et hjoerne. Neida, da e ikkje saa gale. Eg maa veera postiv:P

No reiser Iza paa et foto oppdrag for familiens kles butikk.  Eg fekk beskjed om aa veera heima for me skal grilla seinare(eg sa at me pleide aa grille heime, saa no skal dei sjoelvsagt lage grillfest for meg:P). haape dei invitere naakken som kan engelsk, ellers kan da veerta vell stille med matbordet:P

Seinare i dag skal me paa ein nattklubb med gjengen! Im looking forward to that!!! :D

Var forresten paa kino og saag film i gaar. "get smart". Den var heldigvis ikkje dubba, saa eg forstod det meste av engelsken:) Etterpaa va eg litt med Adi = hostbrother og Rawan (fraa Israel) + 2 hostsisters. Iza var ikkje med meg. 
Dei spurte meg om Iza ofte reiser fraa meg, saa sa eg at .. eeeh.. jaaa... Ho gjer egentlig det. Dei vart sjokkerte:P hehe.. Da virke som om dei andre har et veldig godt forhold til sin hostfamily. 

No kom mora nettopp med et fat med 2 skiver med skinke + tomat paa. hehe.. sjoel om eg sa at eg ikkje var sulten:P Skal ikkje klaga:P

Haape de har da bra:)
Klem

P.S.
Kristina: Eg ska proeve aa spoerre om aa faa  veera med, sjoel om eg synst da e litt vanskelig. hehe.. Eg ska hoppa ut i da... Eg har forresten ein avtale med Iza sine gutte venna om aa spela fotball med dei paa fredag eller loerdag. :O KORFOR maatte eg sei at eg spele fotball. Dei trur sikkert at eg e dritt flink, de var skikkelig overraska daa eg sa at eg spelte fotball. Det e ikkje normalt at jenter i Polen spele fotball. hehe:P

Silje: Du har da flott hoeyre eg. Myking frokost og greie:P
Kos deg, men spar litt ost til meg:) 

1 kommentar:

Marie :) sa...

Hei vennen:)
Kjipt at Iza ikkje tar deg med på ting, er jo poenget med å bu hos vertsfamilie jo. Men virker som du storkoser deg på med gjengen då, spesielt ein av de,keep up the good work!;) Kose deg masse ikveld:D Kjempegla i deg:) Stooor klem:)