onsdag 30. juli 2008

Still 5. day in Polen....





Bilde 1: Adi fraa Israel:)
Bilde 2: fraa venstre: Hostsister til Sofia fraa Belgia, Adrih (eller naakke saant) fraa Tyrkia, kone til Lions presidenten sin soenn. 
Bilde 3: F.v: Juanjo fraa spania og hostbrother til Adrih fraa Tyrkia.
Bilde 4: Meg og Adi:)


Hei igjen...

Daa sitt eg her igjen. Gud, saa eg kjede meg! Eg har gitt opp haapet paa at Iza kanskje ska begynna aa lika meg litt, for ho gidd rett og slett ikkje aa ta meg med paa naakke som helst. Dei andre dagane har ho maatta vere paa jobb, og no nar ho er heima saa sitt ho enten heilt stille med meg eller seier "Im going to the shop. be soon back".  Saa eg har vore  i huset i heile dag! HEILE DAG! Da e kjempe flott veer ute, men eg faar berre ligga litt paa terrassen mens ho er ute med folk. Da e litt irriterande... 
Eg snakka med dei andre ungdommene og dei hadde gjort kjempe mykje denne veko. Jaja:(

 
No e Iza "with friend", og det er kun meg og mora igjen i huset. More proeve saa godt ho kan. Ho kom med album og viste meg bilder. Ho kan litt tysk, saa ho snakker i vei paa tysk/engelsk/polsk. Eg nikker og jatter med;) Koslig:)

Seinare i kveld skal eg, iza og naakken venner av Iza paa kino. Eg rekner med at alt e dubba, saa eg kjem til aa forstaa sveert lite. hehe... Alle engelske program er "snakka over" av ein teit polsk mann med teit stemma. Da e ikkje rart dei ikkje kan engelsk!

Etter kinoen haape eg aa faa lov til aa moete Adi og kanskje noen folk til. Dei skal paa "karaoke kvld" in tha cityyy:) Haape eg faar dratt Iza med paa det.

Det var kjempe morsomt aa snakke med Sofia fraa Belgia. Ho har akkurat da samme mat problemet som eg har. Ho er kjempe redd for aa veere uhoeflig saa ho tar imot all mat ho kan faa. Etterpaa er ho saa mett at ho heldt paa aa sprikke. Ho sa og at foerste dagen fekk ho ei suppe, som ho trudde va middagen. MEN som var forretten. Akkurat da skjedde med meg og. Stappmett etter ei tomatsuppe med spagetti i, og vips der skal me ha  sveere balla med ris og kjoett til hovedrett. Sjoelvsagt is og  anna dessert etter det igjen. Eg kan ikkje skjoenne korleis alle kan veere saa tynne......

Eg har merka at det er kvinnene som odner opp alt paa kjoekkenet og i huset ellers. Naar faren er ferdg aa ete, tar mora tallerkenen og henter ein ny porsjon.
Daa me hadde besoek av soestra og mannen hennes, gjorde ho akkurat det samme. Litt merkelig aa sjaa paa.

Daa trur eg at eg hoppe i dusjen. Kan iallefall ta meg god tid....... :)

Gla i deko! KLEM

3 kommentarer:

Silje sa...

Heihei!

No sitt eg og Lene å ete is te frokost mens me lese bloggen din! Ein flott morgen;)Du må kosa deg masse :)

- Silje (søskenbarnet te søskenbarnet ditt) :)

Kristina sa...

Hei snuppa!

Ikkje ver redd for å trenga deg på, da e da du må gjera viss du vil ut og ha da gøy. Viss du tenke at du ska vera høfli og venta t du blir invitert me på noke, so kan du enda opp me å bli sittande inne meir enn du vil. Eg veit jo at du ikkje e av dei mest sjenerte så hiv deg uti da, og mas på Iza for at ho ska visa deg alt so du vil sjå. Kanskje ho ikkje invitere deg forda da ho ska ikkje e spesielt for ho, og då tenke ho at du ikkje syns da e interessant. Men! Dar tar ho feil. Når me reise t eit ant land so vil me jo sjå og oppleva alt da vanliga dei gjer i kvardagen sin, i tillegg til meir spesielle begivenheta... Ønske deg lykke t me å oppleva alt muli ilag me polakkar og andre nasjonalitetar:) (p.s:E da farli å gå ute åleina om dagen og kveldane?) Gla i deg! Kos deg vidare!

Kristina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.