onsdag 30. juli 2008

5. day in Polen !!

Hei! :D

Dette er den femte dagen i Polen. Eg foeler at eg har vore her i ein eeevighet!!! Akkuratt no sitt eg heilt aleina i huset faktisk. Iza e paa besoek hos "collage"et sitt, som ho skal gaa paa til hoesten.  Saa her sitt eg;)

I gaar kveld var me paa ein slags pub med den gruppo av leirungdommene som eg moette tidligere paa dagen.  Me satt foerst ute og drakk litt og snakka sammen, saa gjekk me vidare til ein nattklubb. Da va kjempe kjekt!!!!!!! Me fekk gratisk vodka i haugevis. Men da virke ikkje som om folkene pleier aa drikke saa mykje, for de noeyde seg med ein shot eller naakke saant.
Han eg satt med, Adi fraa Israel, hadde ikkje draakke saa mykje foer, saa etter ein 3 shot var han godt i siget. Utrulig morsomt.. hehe...

I dag skal eg, Iza og Moawi eller ka han heite paa kino. Skal kanskje moete Adi etterpaa.

Men no kan eg ikkje sitte inne meir. Er saa fint veer ute.
Snakkast folkens. I bee back with moore!

Klem

Ingen kommentarer: