lørdag 26. juli 2008

Arrived in Polen

Hei alle sammen.

Daa sitt eg i huset te min host family:) Da e litt vanskelig aa snakka med dei, sio da berre e ei som kan engelsk. Det er dotre i huset, Izabela eller Iza som ho vil heite. Ho er 18 aar og kan litt engelsk. I dag var kona til broren i huset. Ho underviser i engelsk saa ho spurte om masse greier. Eg kunne saa vidt svare. 
Har funne ut at engelsken min suge...... Men eg kan no iallefall snakka meir enn INGENTING...

Eg fekk servert 2 retters middag. Holdt paa aa doe av metthet. Herremann te dei et!

Paa flyplassen vart det berre stress. De to foerste fly byttene gjekk greit, men byttet i Warshawa var litt vanskeligere. Ingen kunne snakke engelsk, og eg hadde faatt beskjed i Norge om at eg maatte hoeyre med dei i Polen om bagasjen min maatte skjekkes inn igjen. Masse styr. Eg stod der som ei lost blond jente, men heldigvis kom da ein polakk som kunne norsk og polsk! Han hjelpte meg bort til naakken vakta og saa va da feela snakking i ei god stund. 
Etter det foelte eg med ein vakt som hjalp meg heilt til innskjekkingen.

Men no maa eg gaa. 

Snakkast! kommenter gjerne! Klem

2 kommentarer:

Carina sa...

Nei so gøy !
du fekk deg ein venn før du kom te Polen og du.. hehe :P e da fint vær der nere elle ? og veit du ka eg har funne ut, du må læra deg litt polsk :D hadde våre ganske gøy om du kunne snakt da !! men men, uansett her heima e da endo fint vær ! no e da grillfest oppe, mens eg sitt nere i kulden! eg daue jo nesten av varme der oppe so måtte ta meg ein tur ner :D hehe, jaja.. kos deg vidare søss ;)<3

Kristina sa...

Du e modig Tonemora:) Men syns da e lite bra at dei ikkje kan engelsk på ein internasjonal flyplass!