tirsdag 29. juli 2008

4. day in Polen :)


Hei:D

I dag har vore ein super dag saa langt.  No er klokka 15.00, og eg har nettopp komt heim fra ein by som ligger i neerheten av Rzescow(der eg bur). 
I den byen moette eg noen ungdommer som eg skal paa leir med i 2 veker fraa soendag. Utrulig kjekk gjeng som det var veldig lett aa snakke med. Som du ser oppe paa bildet, saa var det kjekke gutar:) Fraa venstre: Adi (Israel), eeeh Baptisk eller nokke saant (Belgia), Adhri (tyrkia), Elina (finland) og Juajo (Spania). Dei va de eg vart mest kjend med:)

I kveld skal me ete middag i Rzeschow. Det gleder eg meg til!!!

I gaar kveld kom det ein venn av familien paa besoek, saa eg satt ute paa terrassen med han, mora i familien og faren i familien. Det var veldig koselig. Han oversatte alt dei sa til engelsk, og alt eg sa paa engelsk til polsk. hehe... 
Iza var paa stevnemoete med "kanskje kjeeresten sin", som er 10 aar eldre enn ho (28). I saay noo mooore...!!!!

Veeret er fortsatt supert! Og saa vidt eg veit skal det fortsette:)
Haape de har da bra.

BIG HUGS FROM POLAND!

Ingen kommentarer: